onsdag 30 juni 2010

Mina favorit bakböcker

Detta är en samlad skara av mina favorit bakböcker. Bilderna är så vackra, jag kan sitta långa stunder och bara njuta av arbetet som fotograferna, stylisterna samt formgivarna har utfört. Galen?, ja kanske.

1. Njut en liten smula av Therese Wikström

2. Vinterns söta av systrarna Eisenman

3. Tillfällen att njuta en liten smula av Therese Wikström

4. One more slice av Leila Lindholm

5. Sommarens söta av systrarna Eisenman

6. A piece of cake av Leila Lindholm

Jag har i dagarna skickat efter en ny bok från bokus och den kommer garanterat att bli en ny favorit med tanke på min nyfunna kärlek till surdegsbröd.
Bröd från Brunkebergs Bageri, om du är nyfiken på bokens innehåll kan du läsa ett provkapitel här.

1 kommentar:

  1. Vilken underbar blogg du har! Själv så skriver jag om mat och träning i min och det är därför kul att hitta en blogg som din att följa. Du är nu på min nya bloggrunda! :)

    //Nina "i min värld-by nina"

    SvaraRadera