måndag 21 juni 2010

MidsommarCupcakes

Till midsommar har jag tänkt att jag ska försöka mig på att göra Cupcakes som på bilden. Jag har under en lång tid följt en blogg som heter Hello Sugar Cupcakes, en hel sida om Cupcakes. Ni som inte varit inne och kollat på denna underbara sida gå in och njut. Bilden kommer från bildgalleriet och jag lovar att det finns fler underbara bilder. Tjejen som har bloggen har även en CupCakes skola där hon ger ut lite tips och trix.

Jag skall fylla mina midsommar cupcakes med jordgubbskompott och toppa dem med en frosting av vitchocklad. Vad tror ni om det? Jag ska fundera lite över vilket recept jag ska använda och återkommer med det i morgon.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Måste bara skriva och tacka för fin inspiration ... som kan behövas ofta!! Vi var några tjejer som var hos "vacker i brunt" igår kväll, fick både god potatissallad och chilichokladkaka som var från din blogg. Kommer bli favoriter i sommarstugan. Ha en super skön sommar!! /Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Hej Anna-Karin, kul att jag kan inspirera. Chilikladdkakan och fuskpotatissalladen är riktigt underbart goda! Ha en skön sommar. //Åsa

    SvaraRadera