torsdag 12 augusti 2010

Wow vilken underbar stad! Hit kommer vi att åka tillbaka men då blir det barnfritt! Max har varit så snäll under resan men ack vad det har varit kämpigt med maten, så vi har käkat på MCD i 4 dagar, fy vad jag är less på den maten! Jag som skulle äta massa tapas och dricka vin och cava men så blev det inte, vad gör man inte för sin lilla prins.

Om ni funderar på att åka hit, tveka inte! Staden är helt fantastiskt, så cool! Det jag ångrar är att jag inte hört mig för lite mer om tips på tapas barer och restauranger, jag är ganska missnöjd med maten, hittade inte riktigt de där guldkornen som jag drömt om.

Om ni ska åka eller känner någon som ska dit tipsa dem om denna tapas bar, jag önskar att jag ätit där i 4 dagar istället för på MCD!

Lonja de Tapas, Pla del Palau 7, 08003 Barcelona

Oj jag höll på att glömma, ni måste bara dricka Mojitos, ummmmmm va goda de var! Vi hittade ett litet ställe vid Santa Maria del Mar (torget på bilden ovan) som serverade de mest underbara Mojitos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar