tisdag 16 augusti 2011

Lång och härlig sommar...nu är jag tillbaka!

Nu är sommaren snart över och hösten knackar på. Jag ber om ursäkt att jag inte har varit närvarande här på bloggen under ett par månader och tyvärr inte heller svarat på era kommentarer men ni ska veta att jag blir väldigt glad när jag läser era snälla kommentarer, tack!
Under sommaren har jag som bilden visar blivit "fru" och det känns helt underbart! Bröllopet blev ett underbart minne för resten av livet! Sedan har vi fortsatt sommaren i full fart med renovering av vardagsrum och kök och däremellan njutit av lediga dagar på landet.
Hoppas att ni också haft en skön sommar med mycket god mat och vin.
Nu hoppas jag att detta inlägg inte bara är ett gästspel utan att jag får tid över på kvällarna till att blogga.
//åsa

2 kommentarer:

  1. OMG, you are back!!!! Har saknat din blogg under min blogg rutin pa morgonen;) Jag ser fram emot att lasa dina inlagg under hosten. Forresten, fantastiskt fin bild pa blombuketten:) KRAM

    SvaraRadera
  2. Åh va kul, tack. Ska försöka blogga ett par gånger veckan. Kram

    SvaraRadera